Dag 1, eindelijk is het dan zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ingrid Vroman - WaarBenJij.nu Dag 1, eindelijk is het dan zover! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Ingrid Vroman - WaarBenJij.nu

Dag 1, eindelijk is het dan zover!

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

05 Mei 2014 | Nederland, Amsterdam

Ja hoor, het is eindelijk zover!! Voor een half jaar naar Nieuw-Zeeland, het einde van de wereld. Na iets meer dan 3 weken weer thuis te zijn van Azië zit ik nu alweer op Schiphol om nu voor 6 maanden weg te gaan.. Wel redelijk wat voorbereidingen getroffen om alles in orde te hebben. Vandaag zelfs de laatste inkopen nog gedaan, en hopen dat ik niks ben vergeten. Maar daar kom ik vanzelf weer wel achter! En daar moet ik ook vast wel alles kunnen kopen!

Rond half 4 vertrokken we vanaf huis en zijn we eerst Heleen gaan ophalen in Rotterdam en ergens bij Leiden gezellig nog wat met z'n allen gaan eten. Vervolgens was het dan echt tijd om door te rijden naar Schiphol.. Snel ingecheckt zodat we nog even gezellig met z'n allen een drankje konden doen, maar het was wel akelig stil... De flauwe grapjes bleven achterwege en al snel ging het over op het serieuze en moest er afscheid genomen worden. Nu weet ik weer dat ik daar absoluut niet goed in ben.. Een paar traantjes gelaten en dan was het tijd om door de douane te gaan. Snel nog even zwaaien naar iedereen en dan snel doorlopen zodat je niet meer terug kan.

Gelukkig was Walter (klasgenoot) ook op Schiphol dus die ook nog even een fijne reis gewenst en toen maar even de winkeltjes gaan bekijken... Nog een boek gekocht, wie weet heb ik het boek al wel uit voordat ik in Nieuw-Zeeland aankom.... Zo'n reis van 40 uur, pff ik zie er nog tegenop maar nu kan ik niet meer terug en zal ik er toch echt aan moeten gaan beginnen!

Op het moment zit ik al achter de douane en de bagagecheck al gehad, dus nu mag ik met uitzicht op het vliegtuig wachten totdat ik het vliegtuig in mag. Het lijkt wel uren te duren, en ben helemaal op van de vermoeidheid. Hopen dat ik straks als een blok in slaap val en dat ik bij de landing weer wakker word, maar dat zal vast wel niet!

Oh ja, via whatsapp ben ik te bereiken... Bellen of sms niet! Smsjes kan je sturen maar ik kan niks terugsturen ivm de hoge kosten!

Ik ga proberen om zo af en toe een berichtje te plaatsen en zo jullie op de hoogte te houden van mijn reis!

Byeeee xx

  • 06 Mei 2014 - 21:17

    Corrie:

    Welk boek heb je gekocht. Nog veel gelezen . Afscheid nemen is nooit leuk. We zijn trots dat je het avontuur aangaat. Word vast een ervaring om nooit te vergeten.

  • 17 Mei 2014 - 21:53

    Lia:

    Wat leuk om zo het begin van je reis te lezen. Je weet ben super trots op je dat je dit doet. Eindelijk nog een wereldreiziger in de familie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen: 516
Totaal aantal bezoekers 10311

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 07 November 2014

De andere kant van de wereld!

Landen bezocht: