Home sweet home... - Reisverslag uit Krabbendijke, Nederland van Ingrid Vroman - WaarBenJij.nu Home sweet home... - Reisverslag uit Krabbendijke, Nederland van Ingrid Vroman - WaarBenJij.nu

Home sweet home...

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

18 November 2014 | Nederland, Krabbendijke

Daar zitten we dan weer, terug thuis op de oude vertrouwde bank en op het plekje waar ik altijd zit! Het lijkt alsof er niks is veranderd en dat klopt ook. Hier thuis is niks veranderd. Alleen het feit dat buiten het dorp er wat meer nieuwe drempels liggen en dat er opnieuw geasfalteerd is, is er niks veranderd. Zaterdagmorgen mee geweest om boodschappen en het leek net of ik nooit ben weggeweest! Alleen bekenden die eerst met een schuin hoofd je eerst even aankijken om zeker te weten of jij het wel echt bent. Dan zeggen ze oh je bent eindelijk weer terug... Eindelijk, hmm voelt net of ik niet ben weggeweest!

De jetlag was duidelijk aanwezig, en vrijdag, zaterdag, zondag en eigenlijk de rest van de week kon je me 's avonds opvegen. Gelukkig nu kan ik zeggen dat ik over mijn jetlag heen ben.

Ja zaterdag gelijk weer naar de volleybal geweest en ingespeeld en netjes op de bank gezeten. Ik hoorde zomaar iemand zeggen dat ik heel de wedstrijd foutloos had gespeeld! Ja dat klopt...

Halverwege de week hadden we reünie met de klas en gingen we naar...... ZEELAND! Leuke huisjes en mooie zonsondergang! Jaa Zeeland is mooi, maar lang niet zo mooi als Nieuw-Zeeland. Ik mis het en ik mis ook Australië! Ik hoop dat ik binnen een paar jaar weer terug die kant op kan en meer van Australië kan zien. Wat vrienden opzoeken in NZ en voor de rest heb ik nog geen plannen. Het enige wat ik eerst moet doen, is zorgen dat ik mn diploma haal. En dan bedoel ik ook mn P!

Het is fijn om weer terug te zijn, maar ik het avontuur en het feit dat je altijd nieuwe mensen ontmoet. Ja ik denk dat ik ook te pakken heb, het reisvirus...

Liefs uit koud en grijs Nederland...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen: 2607
Totaal aantal bezoekers 10307

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 07 November 2014

De andere kant van de wereld!

Landen bezocht: