NZ you're awesome! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ingrid Vroman - WaarBenJij.nu NZ you're awesome! - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Ingrid Vroman - WaarBenJij.nu

NZ you're awesome!

Blijf op de hoogte en volg Ingrid

16 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Afgelopen week ben ik terug gekomen van 2 weken guiden door het Zuider-Eiland. Wat een ervaring en wat was het leuk om te doen! Vermoeiend was het wel, en dat merkte ik zeker afgelopen weekend! Nog nooit zo lang en lekker geslapen :)!

De trip naar het zuidereiland was een beetje dubbel, m'n laatste trip door NZ en ook naar veel plaatsen waar ik al eens was geweest! Plaatsen waar ik nieuwe mensen heb leren kennen en mooie herinneringen aan trips heb overgehouden. Maar ook nieuwe plaatsen gezien, Lake Pukaki en Lake Tekapo.. Zo mooi en rustgevend! Dan waan je je echt aan het einde van de wereld. Tijdens een dag rijden kom je niet veel mensen tegen, en dan besef je pas hoe mooi het land is en hoe overweldigend de natuur is! Als ik zou kunnen dan zou ik zo weer gaan..

Maar ook aan deze 6 maanden lijkt alweer bijna een einde aan te komen! De afgelopen week begin ik elke dag meer en meer te realiseren dat het er alweer bijna op zit en dat ik weer naar huis moet gaan.. Aan de ene kant vind ik het echt jammer dat deze trip aan z'n einde komt, aan de andere kant is het voor nu ook wel genoeg geweest! Gelukkig heb ik nog 3 weken om van alles te zien en te doen! Dus daar kijk ik dan ook wel naar uit en ik kijk ook echt uit naar die paar daagjes Sydney! Een andere droom die uit gaat komen :) Ben heel erg benieuwd, maar misschien is het na 4,5 maanden in Auckland te hebben gewoond weer gewoon een andere stad.. We zullen het wel zien! Ik kijk er in ieder geval naar uit!

NZ you're AWESOME!! I'll miss you, you've got a special place in my heart!

Kusjes uit zonnig Auckland

  • 25 Oktober 2014 - 22:50

    Lia:

    Kijk ik ff op je "waar ben jij" zie ik opeens weer zo'n mooi geschreven verslag van je. Zal inderdaad dubbel voor je zijn. Zo'n mooie trip en zoals je t beschrijft en van de foto's die ik heb gezien echt een super mooi land.
    Geniet van je laatste weken daar aan de andere kant van de wereld. Wij zijn heel benieuwd naar je verhalen.

    Knuffel see you XXX Lia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ingrid

Actief sinds 02 Mei 2014
Verslag gelezen: 406
Totaal aantal bezoekers 10315

Voorgaande reizen:

05 Mei 2014 - 07 November 2014

De andere kant van de wereld!

Landen bezocht: